Svar på era frågor

Postat av : Anonym

Tycker du att Jakob är snygg ??

Svar: Hahah, ja det tycker jag <3

____________________________

Postat av : Agge
Känner inte dig men: Vad skulle du säga om jag frågade chans på dig? (bara på kul);)

Svar : Umh, nejj?

_______________________

Postat av : Anonym

varför har du frågestund när ingen ens läser din blogg ??

Svar: Det finns visst vissa om läser min blogg, och jag har frågestund för jag tycker att det är kul!

_____________________

Postat av : Juiaa

1. Hur mår du ? :)

2. Är du kär i någon?

Puss/Juliaa

Svar : 1, Jag mår väl typ ganska bra.. 2. Haha ja faktist, men vem får ni inte veta :)

__________________

Postat av : aaa

hur många har du haft sex?

Svar : Ööhh.. Ingen??

_________________

Postat av : Dinah :

Är du en pluggis ? ;P ( Skojaar :D

Svar : Haha nejj, kan man inte säga att jag är :P

__________________

Postat av : Lucassssss

Är jag snygg? (du vet vem jag är)

Svar : Hah förlåt men usch nejj :)

_________________

Postat av : Elin.

Favorit :
Färg
Affär
Resemål ?

Svar : Rosaa såklart :)!   Umh, affär vet jag inte. Tråkig som jag är, är det nog ändå H&M. Resemål? Är det typ var jag gillar bäst att resa till?! Om det är det så är det lungt Tahiland <3

___________________________


Postat av : Linnea

Vilket är ditt favvoplagg?  Vilken är din favvo butik ?

 Svar : Favvoplagg vet jag inte riktigt.   Butik så är det ju typ H&M tror jag!

_______________________

Postat av : Joel

Visst är jaag rolig ? :D haha nee jag skoja :D

Svar : Haha, du e rolig Joel :P

________________________

Postat av : Gugge

Varför bloggar du? <3

Svar : Jag vet inte riktigt, jag tycker att det är roligt bara :)!

_______________

Postat av : Sebbe

Varför har du fjortisnamn på din blogg? skriver som fjortisar, och ÄR fjortis ? ;O

Svar : Det är inget fjortisnamn.. Och jag skriver inte som fjortisar, och är dessutom INTE nån fjortis :)

_______________

Postat av : Pamela

Är jag snäll ? (a)

Svar : Jaa såklart du är gumman <33!

_______________

Postat av : Anonym

1.vrf bloggar du ?
din favorit...
2.färg : ?
3.butik : ?
4.klädesplagg : ?

Svar : Jag bloggar för att det är kul :)..  2. Rosaa <3    3. H&M  4. Vet inte :P

_____________________

Postat av : Amanda

Vad använder du för smink? ;) <3

Svar: Jag använder Mascara, Ögonskugga, Eye-liner, Rouge och lite puder :)

________________

Postat av : Linn

Hej vem är du kär i ?

Svar: I en kille såklart :) Men säger inte vem, du får ta reda på det :)

________________

Postat av : Ellen

hej! vad tycker du om min blogg??? hehe kom inte på nåt bättre!<33333333XD

Svar : Heh, jag vet inte riktigt. Brukar inte vara inne där så ofta ;P

__________________

Postat av : Jowizen
Har du något syskon?
Hur gammal är du?
//Jowizen, kommentera min blogg!

Svar : Ja jag har en syster :).   Jag är bara 11 :/ <3

_________________

 

Nu har jag svarat på alla frågor jag fick :). Hoppas att ni är nöjda över svaren.. :)



Förlåt om jag inte har bloggat tidigare nu på morgonen, men jag har varit i kyrkan.
För vi grävde ner pappas aska i Minneslunden, och det känndes väl sådär.

Men i alla fall då.
Så idag händer nog inte mycket, mamma vill att jag ska ta det lungt nu. För det har varit mycket för mig och jag har mått lite dåligt.
Men jag får se om jag träffas min söötaa Bff idag eller om det inte blir så, vi får se :)


Kommentarer
Postat av: Jowizen

Tack som svarar :) :D :P ;P :D ;D <3

2009-10-31 @ 10:48:29
URL: http://jowizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0