Skit Sur

Är skit sur just nu, för bilderna på mobilen går inte att ladda in på datorn. Fan vad sur jag blev nu!
Men jag kan ju försöka berätta om vad jag har gjort då istället.

Jag har faktist städat mitt rum, duktig som jag är.
Och det blev faktist jätte fint, och det gick väldigt fort också.
Så nu sitter jag här i mitt ny städade rum och surar för att det inte funkar med bilderna. Men jaja, sånt är "livet"
Jag har super tråkigt, och inte kan jag sätta på musik på hög volym heller för att alla sover. Och mamma tror nog att jag också sover, men det gör jag ju då inte. Utan jag sitter här jätte pigg och vet inte vad jag ska hitta på.
Men jag tror att jag ska se en film, och självklart ska jag se den här:
 Love don't cost a thing... Typ 1000:onde gånger jag ser den, och jag fattar inte ens varför. Den är inte överdrivet bra, eller jo det är den.

Och föresten, jag kunde ju lyssna lite på musik så jag kollade runt lite och hittade den här.
Och gud vad sugen man blir på att gå på fest och bara ha kul, eller hur ? :)


Kommentarer
Postat av: Dinah

hahaa, rolig du är ;P sover inte när andra gör det :)) <3

2009-10-27 @ 11:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0