Lust att blogga




Har precis gjort klart läxorna, så nu hoppas jag att jag kommer klara Glosorna imorgon. Vore ju ganska bra om jag gjorde det!

Sitter nu bara vid datorn och chattar lite med kompisar och bloggar. Vet egentligen inte vad jag ska skriva, men jag tycker att det är kul att blogga så jag försöker väl komma på nåt att blogga om!

Jag är så jävla glad för att jag har alla underbara vänner och sen såklart min familj.
Det är ni som har fått mig att stanna, och försöka tänka lite posetivt i alla fall.. Dom flesta vet vad som har hänt, och dom vet säkert också vad jag går igenom.
Men jag kommer skriva det på bloggen senare, för just nu vill jag inte att det ska komma ut på internet.
Du Sommnade Förevigt :( Jag Saknar Dej Så Jävla Mycket :(


Kommentarer
Postat av: joeeel

<33

2009-10-22 @ 20:37:05
Postat av: matilda

hej julia strand jag kollar din blogg ganska mycket din blogg är bra ... men du har ju en till blogg men på den andra bloggen så skriver du inte så mycket varför det?

2009-10-23 @ 17:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0