Inne nu

Kom nyss in, jag har varit ute med hundarna.
Och gud vad skönt det var att få ta en promenad med dom, jätte skönt väder faktist.
Fast det blev lite kallt ändå, men det gör ju ingenting.
Och jag tog faktist bilder när jag var ute, inte så fina men dom är på hundarna i alla fall.
    Ja, det där är då Miinus och Miio.   Miinus är den gråa och Miio är den som är lite mer svart. Ni är så himmla söta, älskar er! :)

Jag har faktist lite tråkigt just nu, så måste hitta på nåt som är lite roligt.
Men jag tror att jag ska rensa datorn på en masas bilder som jag inte ens behöver ha, och det kommer ju ta ett tag eftersom att det är väldigt många bilder...

Men vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Dinah

sötaste, hundarna! <3

2009-10-27 @ 11:28:30
Postat av: Jessika

aw, va söta :D<3



Jag har också varit ute, tog moppen till en affär, det var inte så varmt x)

2009-10-27 @ 11:42:37
URL: http://xjessie.webblogg.se/
Postat av: matilda 5B

hej Julia jag tycker att din blogg är bra ... men du har ju en till blogg varför skriver du inte på den??

2009-10-27 @ 17:28:22
Postat av: Jenny, Penny x)

Naww va söwta vovvar :* <33

2009-11-03 @ 12:06:14
Postat av: matilda 5B

hejhej julia jag har precis läst din blogg tycker den är bra!!! kramar matilda ahlgren

2009-11-17 @ 20:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0