Har inget att göra

Har jätte tråkigt, absolut ingenting att göra.
Så jag sitter och kollar runt lite på Youtube, på låtar och olika videos.
Och jag hittade faktist en video på Dessie och Paow


Jag vet att dom kanske inte är dom bästa, men jag tycker att dom passar så himmla bra ihop. Det kan ni i alla fall hålla med om?!
Och det är faktist synd att dom bråkar då och då tycker jag, för jag tycker att dom är jätte söta tillsammans. Men dom kanske har växt ifrån varandra lite, och dom kanske inte passar längre..
Men jag tycker att det är otroligt synd i alla fall..

Kommentarer
Postat av: joeeel

båda suger, kissie äger dom :D

2009-10-31 @ 16:23:50
URL: http://eeenisprinsliv.blogg.se/
Postat av: CXalle

???

2009-10-31 @ 16:25:49
Postat av: Jonthe

har också as tråkigt:( och är deprimerad jag vill inte att skolan ska börja ingen:(

2009-10-31 @ 17:01:27
Postat av: Anonym

asså din header driver du eller ?

wb fjortis typ sajk .

2009-11-01 @ 19:41:19
Postat av: Anonym

okej videon var lite konstig men söta var dom i alla fall tillsamans

2009-11-06 @ 14:49:20
Postat av: jaefglergsgrdtyjtyjdhjtjetyjryjsw

fan fan fan hahaha vidion var den fulaste vidion jag set hallå julia strand jag säger det bara en gång sluta leka fjortis inte konstigt vart du får sona konstiga ideer hallå du försöker kopiera dom hahahaha wb fjortis JULIA STRAND DU ÄR JÄTTE FUL SKAFFA dIG ETT LIV !!!!!

2010-02-17 @ 23:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0