Godmorgon

Godmorgon alla söta!

Sitter här nu och är helt klar, ska bara vänta på att min syrra kommer in för vi ska fira Mamma som fyller år idag :) Så Grattis till mamma!<3..

Idag så kommer jag vara i skolan hela dagen, och sen så åker jag till ett spa-hotell med mamma och min syrra. Så det kommer vara ganska dålig uppdatering, men direkt när jag kommer till hotellet kommer jag blogga massor :). Men det kommer nog inte vara med nåra bilder, för att det funkar inte så bra på mammas bärbarba data!

Och juste, tog en bild på Dagen's Outfit, med webbkameran..

 Ganska enkelt, bara ett linne, adidaskofta och sen jeans :) <3

 


Kommentarer
Postat av: linnea

du är ful , och har alltid den där rosa adidas tröjan skaffa ett liv tönt :S



puzziz= äcklig !

2009-10-23 @ 18:04:15
Postat av: en vän

snygg ADIDAS julia:D

2009-10-24 @ 20:45:06
Postat av: Carro

Fin blogg [: <3

2009-10-26 @ 20:36:26
URL: http://linasfinablogg.blogg.se/
Postat av: Ariana

Fiin<3<3

2009-10-26 @ 21:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0