Täby

Heej bloggen och alla söta läsare ♥..  Förlåt för en riktigt dålig uppdatering idag, men jag har varit i Täby hela dagen.

Jag åkte då till Täby med dom sötaste! Och vi möttes då vid Pressbyrån och sen hade vi tur så tåget kom precis när vi kom dit, och det var ju såkler skönt för då slapp vi vänta där i regnet... Men ja då satte vi oss på tåget och åkte in till Centrum.
Och det var faktist jätte mysigt att gå runt där, vi gick först in på någon Data affär, eller ja en massa saker fanns där inne.
 Söta lilla Fannyh i en stol inne på den där affären.
Och sen så fortsatte vi och gå runt och bara ha det bäst, men sen blev det Donken såklart!
Juliah M på Donken, söt.
Men sen gjorde vi inte så mycket mer. Vi ville se på Bio men filmen vi ville se hade redan gått. Och vi ville se Spöket Laban. Men det blev inte så för den gick ju inte just då .
Sen gick vi bara runt igen och åkte hiss 18 gånger upp och ner,
Typ nere i garaget..
Men sen efter ett tag blev det dags att åka hem, och då gick vi till Tåget igen. Och Fannyh kom på en jätte bra ide så bilderna blev skit coola.
 Tre bilder, och faktist?! Ganska coola.

Men sen kom vi fram till Åkersberga då, och då sprang jag och Fanny till bussen och sa Hej då till Julia.
Men sen så var jag tvungen att gå av och fick gå hela vägen hem i regnet, skit tråkigt men som tur var så snackade jag och Fanny i telefon hela vägen!

Men i Täby så köpte jag då :
 Mascara - 189 kr
Vit Kajal - 40 kr.   Inte så bra bild då.


Kommentarer
Postat av: Fannyh <3 xp

Gullih bild på julia.m, <33 (:



Synd att du inte la in en fin bild på dejjj...:(

Tummen ner! (:



2009-11-15 @ 18:27:14
URL: http://faaowizz.blogg.se/
Postat av: Sally

miss you<33

2009-11-15 @ 19:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0