Skolan

Heej bloggen!

Är hemma nu, kom nyss hem.
Och ganska skönt att vara hemma från skolan, för den var skit seg idag. Allt gick så himmla långsamt idag, men aja nu är jag hemma i alla fall.

Efter skolan så var jag på Gården med Julia, Hanna, Markus och Joel. Vi flummade lite, men sen ringde jätte söta Fannyh som ligger hemma och är sjuk. Men vi snackade då i alla fall i telefon skit länge, och gud vad jag saknar henne.
Men sen så skulle jag och Hanna gå hem, men hennes pappa skjussade mig hem. Och det var verkligen super snällt, så jag slapp gå hem hela vägen.¨

Men ah, nu är jag hemma i alla fall.
Ska snart åka iväg eller ah om ett par timmar ska jag åka iväg till min nya skola jag ska börja i. Ska bli kul och se hur det är där.

 


Kommentarer
Postat av: Ellen

okej! kul? vilken skola? bergtorp? juliam ska börja där är det därför? kramiz fanny j skulle det också typ<3333

2009-11-19 @ 17:00:22
URL: http://johliin.blogg.se/
Postat av: joel

julia jag e arg på dig ;o du ska gå i en skola här i å-berga , inte i täby ! :D

2009-11-19 @ 17:03:04
Postat av: Juliaa

Kul :) <3

2009-11-19 @ 17:04:40
URL: http://bastaajulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0