Ny Duschad

Sitter här ny duschad och fräch nu.
Super skönt..  Duschade ganska snabbt, för jag ska upp extra tidigt imorgon för jag ska tydligen cyckla till skolan. Men det blir säkert bra..

Sitter där med min fina lilla handduk, nej men innan jag hoppade in i duschen var det i alla fall. Och shit, vad tjock jag ser ut.. Inte bra alltså, nu ska man gå ner i vikt här!

Och det där med läxor. Haha, fyfan alltså.
Hade helt glömt det, så ska sitta och göra dom i 100 år nu och sen sova. Ska bara plugga lite, det får gå som det går imorgon, men hoppas på det bästa.
 Ja, jävla läxor. Ska göras nu i alla fall.



Kommentarer
Postat av: joeeeel

Du är inte fet Julia! du e normal = ganska smal :)

2009-11-12 @ 21:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0