Heej

Heej alla fina läsare ♥

Har precis duschat och smörjt in mig, super skönt. Så känner mig jätte fräch nu, och det är ju ganska skönt.
Men duschade ganska snabbt som vanligt.
Så sitter uppe osminkad och ny duschad, haha ser hemsk ut..

Och juste, mamma har klippt Miio. Men inte Miinus.
Och seriöst, Miio ser hemsk ut nu. Han ser jätte ful ut.
  Okej lite konstiga bilder, men seriöst. Lilla hundjäveln ser hemsk ut. Usch, haha.
 Men lilla Miinus är som vanligt, haha. Min söta andra hundjävel.

Men ska fixa naglarna nu, bloggar nog mer efter det

 


Kommentarer
Postat av: fanny

(:

2009-11-19 @ 16:05:19
URL: http://faaowizz.blogg.se/
Postat av: Siiiah<3

Du tycker om hundar men du skriver min lilla söta andra hundjävel till dina egna hundar.Fan vad taskigt.

2010-01-01 @ 22:19:49
Postat av: Sofia

Miio är ju inte alls ful! (om det var så han hettte...)

Han var ju jättesöt!!!

2010-02-11 @ 19:15:41
URL: http://sodas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0