Haha

Kollade runt lite på Youtube, och hittade faktist en Parodi på AmandaVarDet, Haha och jag måste faktist säga att det var riktigt bra. Jag har absolut inget imot Amanda men jag tycker att Parodin var skit bra..

 Eller vad tycker ni?!

Och juste, jag läser ju ofta Kissie, Paow, Dessie, Foki, Amir, Amanda och alla dom bloggarna ganska mycket. Faktist varje dag. Och Kisse, Dessie och Paow har ju ganska bra uppdatering och allt. Men dom skriver ganska mycket skit, men inte alltid.
 Ja, Kissie är Kissie. Inget fel, men hon provocerar väldigt mycket och det är ju därför hon får alla besökare och allt. Men jag gillar hennes blogg ändå, bra med uppdatering och allt.. Men ibland blir det för mycket.

Låten har inget med dom att göra just nu, och inte låtens namn sak heller. Men det här var den ända videon jag hittade på båda två just nu. Och jag tycker seriöst att det är två super söta tjejer. Och dom passar bra ihop, även om dom kanske inte är lika tajta som dom var förut då.
Men jag gillar deras bloggar och ja.. Men dom provocerar också ganska mycket.


Kommentarer
Postat av: Elin

Kissie är den största fjortisen genom tiderna :D <3



Kram.

2009-11-14 @ 21:54:35
URL: http://superbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0