Godmorgon bloggen

Igår bloggade jag inte för att jag ska inte sitta vid datorn på måndagar, usch vilken jävla dålig ide det är men aja.
___________________
Godmorgon i alla fall.
Sitter här nu och är helt fixad och klar. Fixade mig faktist väldigt fort idag, på typ 2 timmar gick allt. Och det är ju rekord haha.
Men ska nog snart åka iväg till skolan, ska bli skit tråkigt men jag har inget val. Och juste, det är prov idag också. Kommer inte klara det, för jag hann inte plugga så jätte mycket men vi får se hur det går, vi hoppas på att det går bra.

Och juste, idag har jag faktist flätor, kolla
Man ser typ inte att jag har det, men aja. Men bilden är skit ful då..

Och sen hann jag ta en ful bild på Dagens Outfit
Färgerna ser jätte konstiga ut, men jag har i alla fall det där på mig.

Men jag bloggar mer sen när jag kommer hem, puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

söta bilder

2009-11-17 @ 16:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0