Godmorgon

Godmorgon! ♥

Har vaknat nu för ett tag sen, var skit trött och mitt huvud gör verkligen jätte ont. Vill egentligen vara hemma idag, men jag åker till skolan ändå det är ju Fredag. Så vi slutar tidigt!

Men jag är i alla fall snart klar, ska bara typ dricka vatten till frukost eller nåt för jag är inte så jätte hungrig. Men jag vet inte vad mamma tycker om det...
Men jag har hunnit att sminka mig, klä på mig, varit ute med hundarna och allt sånt så det är då bara frukosten kvar.

Dagens Outfit är


Kofta - Intersport 400 kr ...
Linne - H&M 49,50 kr  ...
Jeansleggins - H&M 129 kr  ...

Ska snart då åka iväg till skolan. Men jag slutar vid halv 1 idag, så jag kommer hem ganska tidigt. Eller jag kanske stannar på gården ett litet tag, men jag vet inte för jag vill ju hem för jag känner mig lite småsjuk. Men vi ser vad det blir.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0