Godmorgon

Godmorgon bloggen och alla söta läsare ♥

Är nästan helt klar nu, sitter i alla fall vid datorn för jag måste ju blogga annars går livet under.
Har i alla fall sminkat mig, ätigt lite frukost. Åt ju såklart bara lite för jag vill ju inte bli fet, det skulle ju då inte vara så kul.

Men idag i skolan kommer dagen säkert vara skit tråkig.
Vi ska till Universitetet och göra nånting där, vet inte vad det är. Men jag tror att vi ska dit för att prata med dom och ställa frågor, eller nåt sånt tråkigt var det i alla fall.
Men det roliga är ju att vi slipper vara i Klassrummet, så man kan ju snacka med alla kompisar och allt.

Och juste! Tog en bild på Dagens Outfit


Linne - H&M 49,50 kr .
Kofta - Intersport 400 kr .
Shorts - Kapphal 100 kr .
Tights - Nån affär.

Och juste, min söta Fanny är sjuk idag :(. Usch, kommer ha det skit tråkigt, men det är ju bra att jag har Julia Å också. Men jag vill att Fannyh ska komma, hon gör allt roligt. <3


Kommentarer
Postat av: elena

sv: tack så mycket du !! kram

2009-11-18 @ 10:17:25
URL: http://elenaa.webblogg.se/
Postat av: Julia m

ja ! de gör hon :) <3

2009-11-18 @ 20:41:08
URL: http://onlyjulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0