Daagen

Heej bloggen!
Förlåt för sen uppdatering idag, men det har varit lite problem och så. Men nu är allt bra.

Dagen har seriöst varit skit tråkig.
Vi var då på universitetet och det var verkligen skit tråkigt. Vi satt bara i en stor aoula och fick sitta och lyssna på en massa forskare när dom pratade. Men vissa saker var intressanta faktist, eller en sak var det.
Dom började prata om Läppstift mitt i allt ihop, och då så undrade den där tanten om vi visste vem som fick mest läppstift i sig, tjejer eller tjejer? Och vi visste inte, och hon svarar "Jo fjortisar, killar i 14 års ålden får mest läppstift i sig" Hahah jag blev lite förvånad, men ah det var kul ändå. Jag har ju dålig humor.

Men sen så åkte vi hem, och på tåget tog jag nåra bilder som jag visar nu. Och tog nåra innan också.

Skit ful bild på mig, men jag bjuder på den.

  Två lite muppade bilder på Joel, Hanna och Tim.
 Skit väder idag igen.

Men sen när vi klev av vid Åkersberga så ser typ alla att bussen gick om typ 30 minuter. Och jag, Julia å och Hanna W orkade inte vänta så vi sa till vår lärare att vi skulle gå hem, och hon sa att det var Okej.
Men innan vi gick hem gick vi igenom Centrum och var där jätte länge typ, vi provade skor och kollade på en massa saker.
 Hahah och den där saken hittade vi på Bokhandeln, as gullig ju. Vi skrattade åt den typ ganska länge.
Men sen skulle vi gå hem, och då fick vi  hem. Julia å bor ganska nära, men jag och Hanna fick gå typ 4 kilometer för att komma hem och dessutom regnade det.
Men det var skönt med en promenad.

Mycket mer har inte hänt idag.
Men jag saknade min Fannyh så jävla mycket :(!<3  Du Måste vara frisk imorgon gumman


Kommentarer
Postat av: fiiaahw

Fina bilder veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerkligen:)

Men jag kommer inte imorn till skolan !

2009-11-18 @ 19:02:19
URL: http://faaowizz.blogg.se/
Postat av: jonthe

Håller med det va skit tråkigt på universitets grejen

2009-11-18 @ 19:03:02
Postat av: Juliaa

Tråkigt vi hade det :( <3

2009-11-18 @ 19:17:55
URL: http://bastaajulie.blogg.se/
Postat av: Julia m

ja Fanny nu får du faktiskt bli frisk;) ! <3

2009-11-18 @ 20:38:36
URL: http://onlyjulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0