ChaCha

Heej, är hemma nu.
Kom hem senare än vad jag skulle, för jag stannade på Gården ett litet tag. Men nu är jag hemma och ska blogga då.
Dagen i skolan var ganska seg, men det gick bra ändå. Vi hade bild och det var faktist ganska roligt, första gången jag tycker det. Grattis till mig.. Nej men det var helt okej.
Och sen slutade vi ju vid halv 1 och det var skönt att sluta tidigt.

Vi tre 4-ever<3

 Ja, alla sitter framför Tv'n såklart och spelar nåt spel. Skit tråkigt tycker jag då, men jag är ju lite konstig :P..
På vägen hem. Ganska fin bild faktist kanske :)

Men i alla fall då.
Så sitter jag uppte på mitt rum och väntar på att mamma ska komma hem, hon skulle handla bakpulver och en massa saker. Fär jag fick för mig att baka :)




Kommentarer
Postat av: jonthe

gugge spelar gh xD

2009-11-13 @ 14:37:47
Postat av: MARILENA

Tack sötis :D



Aaw tack tack :D



pussss !

2009-11-13 @ 14:38:32
URL: http://marilena.blogg.se/
Postat av: Anonym

sötnos snygging söt

2009-11-13 @ 14:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0