Bakat med kompisar

Heej alla fina läsare.
Har bestämt att jag ska fortsätta blogga, och hoppas att ni läser och kommenterar jätte mycket :)

_______________________________________

Idag har det varit skola.
Vi hade idrott, fast jag var inte med för jag hade lapp med mig.
Men sen var det då bara en massa jobb som man skulle göra, och det var jätte tråkigt som vanligt och ja en massa sånna saker.
Men sen efter skolan, så åkte Jag, Fanny och Joel hem till Julia och va där! Vi bakade jätte goda muffins, för att vi ska på Klassresa snart eller alltså ja vi ska det i alla fall. Men då ska man samla ihop 700 kronor, per barn och då började vi idag.. Så vi bakade en massa muffins och så gick vi till Alla Julia's grannar och nåra till och sålde en massa goda muffins.:)

 Sådär såg dom ut när vi hade tagit ut dom ur ungnen, ganska goda vah??
Men sen så stod vi och fixade och höll på, och då blev det såhär:

 Ja, sådär blev dom. Visst ser dom goda ut?!
Vi smakade faktist lite.
Och vi fick ihop ganska mycket pengar faktist, ungefär något med 200 tror jag..


Kommentarer
Postat av: Gbgsheting<3

mums :P

2009-11-12 @ 18:47:52
Postat av: jonthe

dom ser goda ut xD

2009-11-12 @ 18:48:29
Postat av: Anonym^

Bra blogg ;) Dock är namnet lite väl konstigt ;) Är du high på engelska förstår du varför, så hoppas du inte har många utländska läsare ;)

2009-11-12 @ 18:51:11
Postat av: duvethan(;

ge mej ;D

2009-11-12 @ 18:52:12
Postat av: Anonym

mm ser gott ut

2009-11-12 @ 18:55:09
Postat av: Juliaa

Haha dom var as goda ;)

Skulle vilja äta upp alla själv haha :P

2009-11-12 @ 19:29:44
URL: http://bastaajulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0