Ätigt lite

Sitter uppe på mitt rum nu, har precis ätigt lite. Men åt ju inte så mycket, man måste ju tänka på vad man äter nu när det är Helg och allt. Jag vill ju inte bli tjock, så jag åt ju inte så mycket.

Men sitter nu på mitt rum, ska kolla lite på Körslaget. Haha, det är verkligen skit tråkgit men ska kolla ändå det är ju Final. Och jag hoppas att söta Ola och hans kör vinner, för han är ju bäst eller han är bäst av dom som är med.
Ska äta min goda glass sen också, som jag har köpt för egna pengar och den kostar ju typ 60 kronor.
 As god, alla testar för alla vill äta och göra det som jag vill såklart.  Men synd är bara att jag inte kommer kunna äta hela glassen, måste ju tänka lite och inte äta alldedes för mycket


Här får ni alla läsare en jätte bra låt att lyssna på också.

Kommentarer
Postat av: Elin

gott med ben & jerrys



förlåt att jag int kommenterade förut, jag skulle visa en sak (:

sorry :(

kram ♥

2009-11-14 @ 21:53:30
URL: http://superbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0