Teeeest

KÄRLEK:
Är du kär just nu?  Japp tror de
Har du någon kille just nu? Nepp..
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? Öuumh, typ...
Vem kramade du senast?  Fanny elr Julia vet inte :O
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? Om jag hade haft en så nejj

SKOLA:

Är du duktig i skolan? nejj :O
Har du bra betyg? De tror jah nt
Har du fått göra om ett prov någongång? Nepp
Har du fått ett bra resultat på ett prov? Njaa sådär..
Sköter du dej i skolan?  Nästan
Har du tuggat tuggummi under skoltid? Japp klart
Haft mobilen på lektionstid?  Typ hela tiden

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? 4
Trivs hemma?  Öuumh... ja det tror jag
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? Jaa
Har skrikit och slagit din mamma? Ja...
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? Nja vet inte
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv? Japp
Du älskar din familj oavsett vad som händer? Det vet jag inte :P

VÄNNER:
Du har vänner? Ja :)
Du brukar vara med? Fanny, Julia Å, Julia M, Joel, Maria, Marliece
Vem/vilka var du med sist? Joel och Marliece
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? Jaa klaart
När grät du senast? I dag ..

Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? Nepp,
Du har slagit ner någon? Hahah jaa
Du har skadat någon med flit? Tror de, elr inte skadat
Har du någon gång viljat döda någon? Hahaha, vet inte
Vem bråkade du senast med? En kille typ tror jah . . .

Kommentarer
Postat av: valentina

Hej! Du har en jättefin blogg!

Kolla in min blogg kanske? Jag brukar kalla den; En 14 åringsliv i staden Malmö.

Käns det inte lockand att kolla in min blogg?

Skulle vara jättetrevlig med dig som läsare!



Kram, valentina



http://vvalentinah.blogg.se/

2009-12-06 @ 13:37:52
URL: http://vvalentinah.blogg.se/
Postat av: />

euw.. shiet fed't ful e due, :*

2009-12-09 @ 19:04:48
Postat av: Tzimpa

Lägg ner din lilla jävel!!!!!!!!!

2009-12-16 @ 20:36:49
Postat av: Elin (.♥.)

Söt blogg! :)



~ G O D J U L ~

2009-12-22 @ 11:17:03
URL: http://dizzylicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså du ser ut som en hund din lilla fjolla!!! Lägg ner.

2009-12-25 @ 19:12:31
Postat av: Martina

Du som skriver fjolla, hur kan du vara så CP!! Taskig är vad du är, och det är dåligt att vara barar så du vet!! Lägg ner själv vet jag, du är ändå ond! Ja, just det! Man är ond, om man säger sånna elaka saker :/

2010-10-09 @ 11:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0